Om skolebestyrelsen
Læs mere om Ole Rømer-Skolens bestyrelse, som består af forældre, medarbejdere og elever
Skolebestyrelsen på Ole Rømer-Skolen spiller en vigtig rolle i skolens ledelse og udvikling.
Bestyrelsen består af 4 forældrevalgte medlemmer, 3 medarbejderrepræsentanter og 2 elevrepræsentanter, og den har til opgave at sikre, at skolen drives i overensstemmelse med de overordnede mål og værdier, som er fastsat af kommunen og staten.
Skolebestyrelsens opgaver inkluderer blandt andet:
- Udvikling af skolens principper: Skolebestyrelsen fastlægger principper for skolens virksomhed, herunder undervisningens indhold og organisering
- Budget og ressourcer: Den godkender skolens budget og prioriterer anvendelsen af ressourcer
- Samarbejde med skolens ledelse: Skolebestyrelsen samarbejder tæt med skolens ledelse for at sikre en god og effektiv skolegang for alle elever
- Involvering af forældre og elever: Den arbejder for at styrke samarbejdet mellem skole og hjem og inddrager eleverne i beslutningsprocesser
Information
Bestyrelsens sammensætning
- Formand: Stefan Ørsted Petersen stefan_petersen@hotmail.com
- Næstformand: Emine Kanat
- Forælder repræsentanter: Karin Schmidt Nielsen, Benjamin Elung-Jensen, Selim Kurtese, Audrone Matuizaite
- Suppleanter: Zeynep Köse, Narmin Hassan
Medarbejderrepræsentant
- Annemone Yazmin Hansen
- Dorte Sørensen
- Sultan Yurtseven
Elevrepræsentanter
- Medina - 9. klasse
Ledelse
- Pernille Folting - skoleleder - pernillesc@htk.dk
- Linda Niebling - souschef - Lindani@htk.dk
- Camilla Cecillie Bal - sekretariatsleder - Camillabal@htk.dk